zondag 10 februari 2008

Say high to "Jef" !


Omdat ik hier natuurlijk niet zonder een huisdier kan, voel ik mij verplicht van jullie een foto te laten zien van onze "Jef".. en nee ik ga hier geen bezwarend materiaal van mijner ... op internet zetten ! De Jef is ne grote leguaan die dagelijks aan mijn voordeur ligt te zonnen, en aangezien ik hem een paar keer per dag tegen het lijf loop is hij toch al wel zo'n beetje mijn huisdier, wat niet wil zeggen dat ik Niña niet mis hoor! Diegene die haar zien geef ze nen dikke knuffel van mij !

Voor de rest is alles hier nog altijd zalig, het weer, de golven (PERFECT!!), de mensen.. echt geweldig ! Ik ga vandaag met Anneleen een dagje doorbrengen in het ****-hotel El Jardin Del Eden, fotos volgen later nog :p, en daarna begint Anneleen te werken in het Las Baulas National Park met van die heel grote zeeschilpadden! Ik hou jullie op de hoogte, maar nu moet ik terug ff verfrissing gaan zoeken op m'n plank ! Tot later ! XXX

En ook bedankt aan iedereen voor de reacties :) !! Echt tof! Ik mis jullie allemaal

6 opmerkingen:

domi zei

Hallo Kristof en Anneleen,
we zijn net terug van skivakantie.
Wij hadden zon EN sneeuw!!!!!
Leuk te lezen dat alles goed verloopt. Hoe lang blijven jullie nog in de zon luieren en van Jef genieten, kwestie van een ticket te boeken!!!!!!!!!!(hihihi).De kids vragen van toch op tijd terug te komen alvorens de cinematicketten vervallen zijn!!!!!
dikke kusjes van ons allemaal en tot schrijfs

je liefste zus en meter

Unknown zei

Hey kleine broer,

Het gaat daar precies goed met jullie. De blog is een goed idee, ik ga er bijna dagelijks naar kijken. Waar vinden we die van Anneleen, want die wil ik ook wel volgen. Het schijnt dat daar meer foto's te vinden zijn.
Hoe denk je je verder verblijf ginder in te delen? Ik krijg wel veel zin om je eens te komen bezoeken.
Hasta luego!

Mr. L zei

Jef on a stick!

Surft ze nog
Groetjes van Judtih on a stick en Mr. L

domi zei

berichtje van arnaud
Is het misschien mogelijk de cinematicketten om te ruilen voor een vliegticket costa rica met les surf?????? Ik was 2 dagen ziek in oostenrijk maar ben nu terug in volle vorm dus stuur de ticketten maar vlug op hihihihih!!!!
groetjes van arnaud

mama zei

hallo de mannen
hier wat nieuws uit Muizen .het weer valt mee.ninja doet het heel goed, in het begin ging ze dikwijls naar boven maar het gaat heel goed.papa gaat elke avond met de honden wandelen.amaai als ik de foto's zie , het is werklijk een droom.maar pas neem toch aub niet te veel risico's. de foto's van anneleen zijn tof ,zo vind ik het nog tof.ons domi en patrick vinden dat we u zouden moeten komen bezoeken.een unieke kans zegt ons domi. vele kusjes aan u beiden en de groetjes aan jef
mama xxx

Eddy zei

Hey Kristof, ik was maandag met uwe pa onze sponsorkookdag gaan "bespreken"...de wijn was lekker, de steak niet minder...alleen spijtig dat ge voor uw vertrek die kreeftenbak in de vernieling geslagen hebt (of was het een ongelukje?)...en uwen baas maar werken en zorgen dat die steaks deftig op ons bord kwamen. Er was wel weinig volk (is dat omdat dieje knappe barman er nie meer is?) ...maar to the point! Toen uwe pa van je blog vertelde moest ik toch eens komen kijken hé. Dank zij zijn secretaresse (ulle ma natuurlijk) heb ik vandaag het adres gekregen...ge zit daar schitterend man, en dan nog met een ferm poppemieke ;-).
Ik vind dat Domi gelijk heeft als ze zegt dat ma en pa ne keer tot daar moeten komen. Nen atletiekmaat van Jonas is zo enkele maanden in curarçau geweest en die ma en pa zijnook eens tot daar geweest en dat schijnt onvergetelijk te zijn. Dieje Jef is ook wel knap! Als ge zo ens wat ander nieuws dan het normale wil kan je altijd de fotoalbums van ons loopclubke eens bekijken op www.hrc-running.be of de site van onze Jonas http://www.everyoneweb.be/PoleVaultTeamLeuven/
voor de rest is het hier terug berekoud
veel groeten (ook van de De Meyer familie)

eddy