donderdag 14 februari 2008

Een massa`s grote UITNODIGING!




Hola allemaal !(dank u Peter voor de juiste omschrijving van Hola,ipv ola :) ) Uit de vele reacties die ik hier van iedereen krijg, blijkt dat er veel mensen zijn die graag eens een kijkje willen komen nemen hier in het prachtige costa rica. Bij deze maak ik er dan ook gebruik van om iedereen massaal uit te nodigen ! Kom allemaal af, dit moet ge echt eens met eigen ogen gezien hebben hoor, de tickets moesten allang geboekt zijn :)!


Tis vandaag 14 februari en ik zit nu sinds een paar dagen helemaal alleen in mijn nederige stulpje, erg he, dat op valentijn ! Maar Anneleen werkt hier slechts op een paar kilometer vandaan en aangezien ze vooral 's nachts moet patrouilleren zie ik haar nog wel geregeld, maar voor't surfen ben ik wel meestal alleen! Maar binnen een kleine 2 weken komt de eerste gelukkige Mr.L, anderen kennen hem als Laurent, Lorre,Dr.L,enz..., hier aan om mij te vergezellen op de geweldige golven! Hij zal ongeveer tot 8 maart blijven om samen dit prachtige land met de wagen te verkennen. (huurauto's zijn redelijk duur dus kunnen we beter de kosten delen he!) Rond 6 maart landen dan weer den Tack en de Fre! Maarten blijft ook voor een tweetal weken en de Fre zijn plan is om naar Mexico door te trekken, dus ik weet nog niet echt hoelang hij blijft. Dan zijn we ongeveer einde maart (mijn verjaardag ;), de 25ste) en ik denk dat ik dan wel terug alleen ga zijn, dus al diegene die zeggen of vragen om af te komen... KOM ALLEMAAL AF!!! Als er geen plaats meer is in mijn appartementje, er zijn er nog naast/boven mij om nog maar te zwijgen van de vele hotels die hier zijn en die allemaal ook mooie excursies regelen enz.. dus er bestaat geen enkele reden om niet af te komen :)! Ik denk dat ik tot eind april in het appartementje ga blijven omdat het vrij goedkoop is en het gemakkelijk is om van hieruit rond te trekken ! Dus nogmaals IEDEREEN WELKOM ! stuur een mailtje en verras mij !


2 opmerkingen:

babs zei

he,

ik zie het nog altijd zitten om af te komen...Waaruit neem je best het vliegtuid en ligt jullie verblijf dicht bij de luchthaven van tamarindo...Le me know want zou het echt zien zitten
Barb

louisenyvonne zei

Mooi verhaal over Costa Rica.
Weten jullie ook of er in Playa Samara op het strand stoelen en parasols te huur zijn ?