donderdag 14 februari 2008

Natuurlijk ook eens een surfreport he!




Voor mijn surfende medemens, eindelijk eens een surfreport! Ik heb wel nog geen degelijke foto's van de surf hier genomen, meestal omdat het gewoon veel te goed is en ik geen tijd wil verliezen door fotos te maken :p! Maar het is eigenlijk gewoon onbeschrijfelijk, allee da's natuurlijk niet zo want ik ga het hier probere te doen... bv. gisteremorgen stond ik op en ging ff een "frisse" ochtendwandeling maken om de golven eens te gaan checken en het was voor de eerste keer sinds dat ik hier ben aangekomen lichte Onshore wind(uit de zee), voor de eerste keer!! Voor de rest is het hier elke dag, ELKE DAG, Offshore om U tegen te zeggen ! Offshore die u rechtstreeks vanop strand achter de branding blaast! Echt geweldig, de golven zijn zo clean dat de kleinste rimpel merkbaar is, je ziet de vissen mooi zwemmen door de golven heen, mmm... ! Echt spectaculair groot heb ik het nog niet gezien, maar met een dikke 1,5m. ben ik al heeeeeel tevreden, en o zo clean :) , gewoonweg EPIC !!

De wind is trouwens gisteren na de middag natuurlijk weer naar offshore gedraaid en 's avonds heb ik weer zo'n onvergetelijke avondsessie gehad, ondergaande zon, cleane barrels, bijna niemand in't water (behalve die paar irritante Amerikanen, hey bro.. blablablabla..JAK!!) maar voor de rest, fantastisch ! Dat zijn percies echt de enige woorden die ik hier kan gebruiken om alles hier te beschrijven,mooi, geweldig, fantastisch, maar ja... je zal wel zien ;).

Na een uurtje in dat internetcafe is het hier alweer tijd om nog ff een verse smoothie te drinken en dan weer een frisse plons te gaan maken, ik denk dat ik maar naar Playa Grande ga, ff riviermonding overpeddelen(met krokodillen weliswaar) om dan uit te komen op percies een verlaten strand, zoals Lost he, maar dan met golven :)! En nog maar eens, iedereen is welkom want al die golven voor mij alleen, het wordt mij allemaal toch wat veel zenne ! Pura Vida !

3 opmerkingen:

zusje zei

ola stoffel!!!

het maakt me blij dat je het er zo naar je zin hebt! Ik moet eerlijk zeggen dat het enorm kriebelt om ook naar daar te komen ze ;) wie weet :D

Bij deze wil ik dan ook verkondigen dat tim en ik gaan samenwonen... mama en ik hebben dan ook wel traantjes gelaten wanneer we het blijde nieuws gingen verkondigen!

Voor de rest gaat alles gewoon zijn gangetje... moet wel zeggen dak u toch al mis zenne! Ninja is zo super lief geworde, ze komt vaak op mijn bed slapen met lucatje maar ik denk toch dat ze u enorm mist! geen vrees ze is in goede handen... Als het weer zo goed blijft gaan we is een lange wandeling maken...

Kga nu verder mijn kamer kuisen jaja ge hoort het goed :p

maar vooral geniet er echt van echt waar!!!!

love you! dikke zoen

mama zei

hallo kristof nieuws uit het verre Muizen:eerst en vooral het email adres van chantal scholten (vriendin van ingrid Hens,iemand die bij ons klant is en een heel tof iemand)zij heeft over U verteld .en zij verhuurd ook huisjes of iets dergelijk
chanti_ivory@hotmail.com

verder gaat het hier zijn normale gang.ons Ann is terug de gewone,de is wel goed ziek geweest,er kwam niet te veel uit... maar allee dit is weeral bijna voorbij. onze papa dat is bijna elke avond met zijn dia's,maar daar komen mooie dingens tevoorschijn.Morgen vrijdag 22.2.08 begint zijn wacht.en volgende week zou gunther ons appartement komen afwerken,ik hoop dat hij zijn woord houd, want dat is reeds van mei vorig jaar dat ik wacht....
voor de rest is alles ok
groetjes aan anneleen en ne knuffel van ons allen
papa en mamaxxxx****

zusje zei

heeeey stoffeltje!

kheb voor de transfer van de boxen gezorgd ;)
Ja idd ben goed ziek geweest... maarja onkruid vergaat niet hé :D

Kwil je echt wel komen bezoeken ze, maar nu met heel dat samenwonen project kunnen we onze centjes meer dan goed gebruiken... Het leven is niet goedkoop amai :/

Laat nog is een mega cool surf report zien -> I want to see you ride the waves brotherke :D
laat ze er allemaal een poepje ruiken ;)

dikke knuffel